joi, 16 aprilie 2009

Tablouri din parchet

Citeam acum o saptamana pe un forum despre o doamna care picta pe bucati din parchet, si care chiar se pricepea la asta. Avea poze pe profil cu niste placi de parchet, desenate foarte frumos, cu motive florale.

Azi am gasit si eu o placa si un sfert de parchet, si decat sa le arunc am zis sa le pictez si eu, oricum imi lipseau cateva pete de culoare pe pereti.

Zis si facut:

- prima placa (cea mai lunga) am pictat-o in acrilice, fara a avea un model in minte atunci cand m-am apucat sa insir culorile pe ea. A iesit ceva dragut zic eu, cu ceva flori si spirale. M-am gandit sa ii dau doua gauri cu bormasina (aici o sa ma ajute cineva, nu prea ma pricep cu astfel de unelte :D ) si sa o agat pe zidul din spatele patului, la orizontala. Maine seara o sa vedeti cum ii sta acolo, pana atunci va pun o poza cu placa fara gauri.

- a doua placa este ceva mai micuta, de doar 30cm, iar din cauza asta nu am putut sa desenez caricatura care o aveam in minte. Poate cu alta ocazie. In schimb, am decupat niste hartie glase in forma de frunze, am sifonat-o putin si am lipit-o pe placa in forma de floare. Baza parchetului am colorat-o in verde, dupa care am adaugat roz, si lipici cu sclipici - diferite culori. Dupa ce am aranjat hartia in forma de floare, am mai decupat o bucata de material verde in forma de cerc si am facut "miezul". Si aceasta placa o sa aiba soarta celeilalte: doua gauri cu bormasina :).

Sper sa va placa, iar daca aveti si voi cateva placi de parchet, nu ezitati sa le colorati!

Apropo...ma gandeam intr-un timp sa scot tot parchetul si sa pictez fiecare blana individual, inca ma mai bantuie gandul acesta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu