miercuri, 8 aprilie 2009

Asian nude on red



Asa se numeste pictura Martinei Shapiro dupa care am facut acest tablou. Va arat si pictura alb-negru (cand inca nu incepusem sa pun culoarea), si pe cea finala.




Mie mi se pare ca iesea in evidenat mai bine alb-negru decat dupa ce l-am pictat, dar poate doar pentru ca nu m-am priceput eu asa de bine sa il scot in evidenta prin culori. As apercia si cateva comentarii la aceste picturi, nu e obligatoriu, dar ca sa ma ajutati si pe mine cat de cat :P




Urmeaza inca maxim 2 astfel de desene, ca sa nu va plictisesc, apoi o sa schimb tema de portrete..sa vedem ce mai gasesc!

1 comentarii:

Irina Stefan spunea...

super
am imitat si eu un tablou de Martina Shapiro, imi place cum reda frumusetea femeii prin postura si culoare.

Trimiteți un comentariu