miercuri, 22 aprilie 2009

Dansatoarea si Durere



A trecut si Pastele si am intrat iar in cotidian. Ieri am facut o noua comanda la panze si culori, de data aceasta cerneala pentru pictat si cateva pensule noi. Nu stiu cand o sa ajunga la mine, deoarece nu a fost inca aprobata; pana atunci am scos cateva foi din blocul de desen, le-am umezit si am pictat pe ele.




Prima plansa este o femeie care danseaza. Intentionam sa fac niste note muzicale, care sa "curga" din mana ei, dar imaginea s-a schimbat pe parcurs in altceva :D Ideea initiala era o femeie pe ringul de dans, norsorii aceia au vrut prima data sa fie niste blituri de lumini, insa mai tarziu am vazut imaginea pe cer, iar dansatoarea "prinsa" pe un portativ.




Al doilea desen este un barbat care se naste si tipa de durere. Nu este inca terminat, dar nu mai am culori...pana cand o sa ajunga comanda va las sa trageti putin cu ochiu!
Zilele care urmeaza o sa pandesc nerabdatoare comanda si o sa incerc sa improvizez...iar :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu