duminică, 5 aprilie 2009

Pictura mea "abstracta"



Am lucrat in weekend la ea, culorile sunt din tempera fluorescenta asa cum v-am promis, iar negrul este din culoare acrilica. Este facuta pe o foaie de desen, nu pe panza daca asa ati crezut :D





Va mai arat un ceas nou si un soare pentru gradina, facute de data aceasta pe folie. Urmeaza in zilele ce vin sa le pun pe sticla, si sa le inramez (am gasit in cartier, langa piata, un magazin de inramare; dupa cum arata nu cred ca este foarte scump, dar in weekend nu aveau program :-<).





Poza de mai sus arata portretul nefinalizat, adica fara negru :D







Asa arata acum:






Acesta este ceasul, care nu s-a uscat complet, dar am vrut sa va faceti o idee, mai am sa pun cateva detalii la el pe care le-am uitat :">


Nu imi fac griji cu privire la linia orizontala de la folie, pentru ca dupa ce o pun pe sticla se uniformizeaza si nu o sa se mai vada. La fel arata si soarele, cu linia aceea, dar mai putin proeminenta.


Soarele avea 3 parti care trebuiau umplute cu alb, dar am colorat doar 2 din ele, pentru ca a 3-a (cea din mijloc) sa poata fi luminata de un soare adevarat :d

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu