joi, 30 aprilie 2009

"Lady in red" si cercuri pe pereti



Azi mi-am ocupat timpul facand pe gazda buna :D Au venit in vizita doua prietene, una dintre ele fiind studenta de la arhitectura (R.) care se va muta in bloc cu mine zilele care urmeaza.




Se muta intr-o garsoniera deasupra mea si de maine o sa incep sa ii renovez locuinta. Am vorbit cu ea si cat timp eu ii pictez peretii si ce-mi mai trazneste prin cap, R. o sa-mi tina locul cald pe internet, pana o sa iti traga si ea cablu si o sa fim fericite :D




Dupa ce au plecat, m-am apucat de pictat o panza si am terminat si unul dintre peretii camerei de care ma apucasem ieri.


Ambele "suporturi" sunt pictate cu cerneala.


Trebuie sa mai strang niste banuti pentru ca mi-au venit noi idei de decorare a locuintei, R. mi-a dat niste idei f bune si practice de care am sa tin cont si sper ca intr-o luna, maxim doua sa am rezultatul mult visat!
O sa va tin la curent cu ce se mai intampla la mine in casuta, pana atunci trecem la treaba! :P




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu