marți, 14 aprilie 2009

Alt portret

Acum o saptamana am primit o rugaminte de la o alta prietena sa ii fac un portret, dupa ce a vazut postul "portretul unei prietene". Mi-a dat o poza dupa care sa ii fac tabloul si urmeaza sa il desenez pe sticla. Am facut schita pe o foaie si i-am trimi-o pe mail ca sa imi spuna daca ii place ( sa nu ma apuc sa il fac pe sticla fara acordul ei). Astept in cursul zilei de azi sa imi dea raspunsul, si daca o sa ii placa atunci astazi o sa vedeti cum arata, altfel mai amanam cateva zile :D.

As fi vrut sa mai am ceva desene de postat, insa nu am avut timp...se apropie Pastele si am inceput deja pregatirile, joi cel tarziu o sa va arat si niste oua imbracate cu folie decorativa si vopsite.

Pana atunci va urez si voua spor la treaba si un Paste Fericit in caz ca nu mai aveti nici voi timp sa ma vizitati :P



Later edit: Gata portretul, sambata o sa i-l dau lui C. A costat-o 50 lei, fara inramare :)



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu