luni, 27 aprilie 2009

Maci pe sticla

Dupa ce am mutat iar mobila prin casa si rearanjat lucrurile, s-a facut loc pe un perete pentru un viitor tablou.


Sambata v-am spus ca am fost pe la Diverta in cautarea mult doritelor foi de calc (pe care iar nu le-am gasit..), dar am luat cu totul altceva - inclusiv o carte "decorative wall painting- foarte utila; am mai luat si niste guma adeziva. Cum sa va explic, e ca o guma mestecata deja (:P) cu ajutorul careia lipesti pe pereti diferite obiecte: fotografii, postere, tablouri , pentru ca are o aderenta f buna. Cu aceasta "guma" o sa lipesc pe perete viitorul tablou din sticla.


Este o pictura cu maci pe un gemulet mai mare! Pentru ca am aplicat vopseaua direct pe sticla nu a mai fost nevoie de un contur de fixare, si dupa cum o sa vedeti mai tarziu nu am umplut toti macii cu rosu, pe unii doar i-am conturat, la unul din ei am amestecat culorile in interior (sa vedem ce-o sa fie..), iar la 2 am pastrat conturul rosu, si am colorat interiorul cu portocaliu, si unul cu galben. La fel ca majoritatea macilor, frunzele sunt doar conturate, iar cerul este reprezentat de cateva linii albastre orizontale.


Mai pe seara o sa va arat cum incarca peretele alb, pana atunci sta linistit pe birou, si asteapta sa se usuce

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu