joi, 23 aprilie 2009

Decoratiuni din hartie










Cine credea ca se pot face o gramada de lucruri decorative ..din hartie! Dupa ce am cutreierat internetul in lung si-n lat, m-am convins: nu exista limite, poate doar ale imaginatiei.

Primul meu abajur din hartie l-am realizat azi. Doar cu 6 coli a4, o foarfeca si un capsator! A durat mult pana sa reusesc sa fac florile din care este facut, dar s-a meritat. Eu l-am facut din foi albe simple, dar cred ca ar arata mult mai bine din coli colorate, si de un format mai maricel..

Am facut si 2 flori, una a fost un test, a iesit mai mica si mai ..rara :D. La urmatoarea mi-am pus la dispozitie mai multe foi glase, si a iesit mai colorata si mai bogata. I-am adaugat si putin material si am facut un fel de tablou.

Acum lucrez la un gardulet ornamental pentru fereastra cu floricele, tot din hartie.

Imi pare rau dar nu am suficient timp sa pun si pozele, asteptati sa termin garduletul si imediat o sa va satisfac si curiozitatea. Daca este cineva interesat de cum se fac, sa lase un mesaj si intr-un viitor post o sa va si explic ce si cum.

Spor si voua la decoratiuni!


Later edit:



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu