luni, 6 aprilie 2009

Nud pe plansa


Nude on red background - copie dupa Martina Shapiro



In ultima vreme am inceput sa pictez tot mai des pe planse de desen, cu tempera sau acrilice. Tot in ultima vreme caut de zor picturile Martinei Shapiro, care mi se par formidabile! Si pentru ca nu pot sa am un original, incerc sa le reproduc cum pot eu mai bine. Este extraordinar cum pune culorile pe panza, intensitatea lor, energia care o transmit, si mai ales starea aceea de reverie.


Daca nici pana acum nu ati dat un google la nume, insist sa o faceti. Pentru toti cei care iubesc arta si abstractul, nudurile si femeia.


1 comentarii:

networkingbusiness spunea...

Picturile tale sunt foarte reusite :-P
pot sa fac si eu o comanda de portret la tine, adica sa iti trimit poza si sa il faci ?
cat m-ar costa ?
multumesc

Trimiteți un comentariu