vineri, 24 aprilie 2009

Tablou din hartie - flori pe panza

Mi-a venit in aceasta dimineata si comanda care am facut-o la panze si culori (fara cerneala neagra, nu mai aveau pe stoc).





Am comandat si o panza mica, special sa fac un tablou din flori de hartie. Toata ziua de cand am primit coletul am muncit la el. E o intreaga aventura cu tubul de lipici ;)).

Ar fi fost mai usor, iar treaba ar fi mers mai repede daca in loc de hartia glase pe care o mai avem, as fi fost suficient de inspirata sa iau hartie colorata pe ambele parti, dar cine s-a gandit... Asa ca am taiat in fasii subtiri colile si apoi am luat fiecare fasie in parte, am pliat-o si am lipit-o, asa incat sa fie culoare pe ambele parti. A fost mult de lucru pentru ca a durat mult sa lipesc fiecare fasie in parte, dar rezultatul a fost satisfacator!





Sunt inca o novice in arta impachetarii hartiei, dar pe parcurs o sa vedeti cum evoluez, si voi odata cu mine :D

Florile din hartie, impreuna cu spiralele sunt lipite pe o panza pe sasiu 20/20 cm, ca sa aveti o idee de dimensiunea florilor.

1 comentarii:

Irina Stefan spunea...

super!
de apreciat rabdarea ;)

Trimiteți un comentariu