joi, 2 aprilie 2009

Domnul Culoare

Zilele acestea am facut o alta pictura pe panza, si am numit-o "Domnul Culoare" si o sa vedeti si de ce...este facuta numai din tempera, si era gata-gata sa mi-o ude ploaia de azi dimineata, cand am lasat geamul deschis.


Mi-a dat cineva de pe un forum o idee, sa iau bucati de sticla, sa le colorez, apoi sa le lipesc pe veioze. Mie mi se pare ca suna foarte bine, si am sa incerc, si asa am o oglinda sparta pe acasa, ma gandesc ca o sa iese ceva. Daca nu pe o veioza, pe un alt corp. Sigur "da bine".




Pana una alta va arat si pictura finala pentru oul de paste pe sticla:

...putin glitter si culoare fosforescenta, arata foarte bine noaptea!
De azi o sa incep plansa pentru un alt desen, tempera fluorescenta, idee data de prietena de la arhitectura (R.); este vorba de un portret, abstract (cred eu ..) care promit sa fie pe masura asteptarilor voastre.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu