miercuri, 29 aprilie 2009

Oglinda cu rama pictata

Astazi am dat jos oglinda de la baie, care avea o rama urata din plastic si am pictat-o.


Primul gand a fost sa pictez rama din plastic, dar apoi am intors-o pe spate si am vazut ca se poate desprinde usor, asa ca am separat-o de oglinda.

M-am gandit la un model usor si dragut pe care sa il pictez, si am ramas la o rama din spirale, pe care am desenat-o cu pasta pentru conturul de vitralii.


Inainte sa pictez cu pasta, am desenat tiparul cu un marker, si dupa ce o sa se usuce pasta, o sa sterg oglinda cu putina acetona, pentru a inlatura urmelede marker.


Acum o sa ma apuc sa decorez intrerupatoarele :D. Imi urez succes! :P

1 comentarii:

Irina Stefan spunea...

succes!
imi place ca refaci, reinventezi lucruriile care nu-ti mai plac.

Trimiteți un comentariu