miercuri, 11 martie 2009

Vine Pastele!

Nici nu a trecut bine luna martisorului, ca eu am apucat sa ma gandesc la Paste.



Am vorbit cu o prietena de la arhitectura care a promis (?) ca o sa ma ajute la incondeiatul oualelor, o sa imi faca modele pentru asta, eu doar o sa le vopsesc si o sa le desenez dupa tipar. Ca solutie de back-up, am facut comanda si la o folie speciala, care "imbraca" oul cu diferite modele traditionale. Evident ca am inceput sa fac decoratiuni si pentru geam...stiti voi ca eu cu asta ma ocup mai mult. Am deja si primul client pentru primul ou desenat!

Prietena de la arhitectura a vazut un tablou cu Marilyn Monroe pe care il am atarnat de un perete si m-a rugat sa ii fac si ei unul la fel, pe sticla. Tabloul este cadou, facut de un domn care lucreaza de mult timp cu sticla si tot ce tine de ea. V-am pus o poza mai jos. Desi pare greu de facut, nu e! Sablonul este usor de desenat si in loc de a umple spatiile cu alb, am cazut de comun acord cu prietena mea sa pun sticla peste un suport alb, fara sa mai fie nevoie sa consum atata culoare. Din cauza ca nu am toate culorile pentru a-l face, am amant "lucrarea" pana o sa-mi trebuiasca mai multe lucruri ca sa fac o comanda stufoasa.



Maine revin cu niste oua pictate pe folie, poate va inspira si pe voi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu