joi, 19 martie 2009

Primul John Lennon

Dupa cum vedeti, primul meu tablou terminat a luat chipul lui John Lennon. Vopseaua care da conturul fetei este uscata, cealalta parte este in curs de a se usca, de aceea culorile sunt mai deschise. O sa vedeti mai tarziu cum arata "opera" finala.

Imi pare rau ca nu stiu sa fac fotografii cat de cat bune (nici un tablou nu pot sa il centrez corect :D ), dar cred ca va puteti face o idee de cum arata! Ramane doar sa il inramez, si sa ma hotarasc la o culoare de fundal. A! Am uitat, mai trebuie sa il dau cu un lac care fixeaza culoarea, asta dupa ce s-a uscat complet, pentru ca atunci cand o sa il inramez nu o sa mai aiba protectie, si imi este teama sa nu se deterioreze.

O sa urmeze si alte portrete ale celebritatilor, am luat tipare pentru Marilyn Monroe (altul decat cel din tabloul aratat), Jay Leno (il stiti din The Tonight Show with Jay Leno), Bob Marley, Beyonce, Elvis Presley, Elton John, Celine Dion, Audrey Hepburn, etc.

"Vitraliul" este de vanzare, cu predarea personala in Bucuresti, sau prin posta (ramburs).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu