luni, 30 martie 2009

Martini Mirror

Din cauza ca nu mai am sticla pentru desenat, am scos de la naftalina o bucata lunga de oglinda pe care m-am gandit sa mai exersez. Am cumparat in weekend culori acrilice, tempera fluorescenta si lipici cu sclipici, pentru ca nu am gasit foi de calc :D , si am pictat oglinda.


Primul pahar este colorat galben cu tempera fluorescenta, al doilea, si ante-penultimele sunt cu lipici, urmatoarele doua sunt cu vopsea pentru sticla cu paiete (glitter glass) , iar ultimele sunt cu vopsea "universala" (pentru orice tipde suprafata). Conturul negru este din culoare neagra acrilica.
*ignorati faptul ca nu am sters oglinda de amprente, dar nu era uscat desenu :P


Va arat cateva din picturile cu tempera ale mele, mai exact doua picturi pe panza:


Floricele si un Chevi Camaro mai vechi...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu