vineri, 20 martie 2009

Folii pentru oua - incondeierea nu a fost mai usoara!




Au venit si foliile pentru oua. Am primit coletul prin posta, pentru ca am facut comanda la ele, pe la noi fiind mai rare. Cam asa arata un ou imbracat cu folia.






Se fierbe oul, se pune apoi in apa rece, apoi se sterge, si se pune folia pe el. Folia este rotunda si putin mai larga decat oul, dar nu este nici o problema (eu m-am speriat m-am gandit ca o sa fie cute pe ou!) pentru ca se pune apoi pe o lingura si se tine 2-3 secunde in apa clocotita, astfel ia forma oului, fara nici o imprefectiune. Aceste pot fi vopsite in prealabil cu o vopsea de oua, pentru ca varful si "fundul" :) oului raman descoperite.


Am facut doar un ou (atat mai aveam in frigider :D ) dar am sa va arat cateva folii si respectiv modelele.




Pot sa fac si la comanda, cu predarea personala in Bucuresti sau Craiova. Pretul unui astfel de ou este de 2 lei, iar folia separata este 5 lei (o folie contine 7 desene ).


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu