vineri, 20 martie 2009

Portretul unei prietene - cadou

Acum putin timp, am sarbatorit ziua de nastere a unei prietene, si ca orice prietena buna a trebuit sa imi storc mintea pentru a gasi cadoul perfect: un portret - si nu un portret oarecare, ci portretul ei. I-am cutreierat pagina de hi5 ( ;)) ) si am gasit o poza mai usurica, i-am trasat conturul pe o pagina, si dupa multe incercari esuate am ajuns la portretul care mi-l doream...sau aproximativ.

Am pus apoi schita sub bucata de sticla si am inceput sa trasez linii.Nu am respectat in tocmai tiparul, am imbunatatit (imi place mie sa cred) pe parcurs.



Tipa este blonda, cu ochii de culoare deschisa. Asa arata portretul ei:
M-am gandit sa fie ceva mai artistic (?) si sa nu consum multa culoare pentru ca e criza, am adaugat cateva suvite blonde (este de fapt lipici cu sclipici galben) , ochii i-am accentuat cu argintiu, iar buzele cu rosu.

  • Din lipsa de timp si instrumente, i-am lipit o foaie alba drept fundal si am improvizat o rama la sfatul unei alte prietene. "Floarea" neagra din colt am dat-o jos pana la urma, mi s-a parut prea incarcat.
  • Ce parere aveti?
Un tablou de genul asta este undeva intre 50-60 ron cu tot cu inramarea. Amatori? :P

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu