duminică, 7 noiembrie 2010

Idei creative

In alte posturi v-am vorbit despre tehnica decoupage. Acum, o sa va arat si alte modalitati de a folosi un servetel.
Puteti sa faceti albume personalizate, felicitari, decorare de caiete, agende, invitatii etc.

Va trebuie:
- servetele
- folie folosita pentru alimente (cea din plastic, transparenta)
- un fier de calcat si masa de calcat
- cateva foi
- obiectele care vreti sa le personalizati

Eu am facut cateva felicitari, din foi cartonate. Am imprimat motivul din servetel, apoi le-am decorat cu diverse materiale si vopsea pentru sticla (mi-au mai ramas cateva tuburi care inca nu au expirat :P )

Clipul l-am gasit aici. Am facut cateva poze in timpul "procesului", dar nu cred ca o sa le mai pun; videoclipul este mai util.
O nota: incalziti fierul peste mediu (dar nu la maxim) ca sa se transfere bine servetelul, altfel o sa stati mult si bine :)

..sa-mi scuzati calitatea pozelor si aracetul care nu e uscat :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu