miercuri, 16 decembrie 2009

Printuri pe panza


O modalitate ieftina si de efect pentru decorarea locuintei o reprezinta printurile pe panza - print giclee.

Am sa va vorbesc putin despre ele, in pretiosul meu timp liber :D

Acestea sunt, pe scurt, niste poze scoase la imprimanta pe o panza, panza la randul ei fiind intinsa pe un sasiu, conferindu-i statutul de tablou. Poate fi usor confundata de catre necunoscatori drept o lucrare in ulei sau acril, din cauza efectelor folosite la imprimare.
Parerea mea este ca nu trebuie facuta gresala de a confunda un tablou cu un print. Tabloului ii confer (eu, personal) un statut mult mai inalt decat oricarui print, iar prin acesta inteleg mana unui artist in miscare.

Desigur, nu orice imagine poate fi copiata sau necesita foarte multa munca, iar aici intervine printul, pentru oamenii comozi.

Luam exemplu: ce este mai usor sa faci - sa cauti un tablou care se potriveste viziunii tale (care poate dura zile si zile ) sau sa cauti o poza si sa o printezi?

Eu sunt adepta ambelor variante pentru a completa un decor, desi recunosc faptul ca un tablou pictat imi da o mai mare satisfatie cand il privesc si o emotie mai intensa cand ii admir combinatiile de culori.

Exista si bine ca s-au inventat printurile, pentru ca nu costa asa de mult precum un tablou (sau sunt unele cazuri de exceptie cand te miri pentru ce ti se cere un pret exorbitant), sunt utile pentru cei care vor sa completeze o anumita atmosfera desi nu dispun de prea multe resurse financiare, sau pentru cei care sunt intr-o permanenta schimbare si renovare sau pur si simplu pentru cei care nu au timp.

In ultima vreme mi-am achizitonat si eu 4 astfel de printuri. Pentru buatarie. Pentru cand o sa o re-re-renovez. Curand, dupa sarbatori. O sa renovez tot, iar si nu pentru totdeauna. Tot atunci o sa aveti parte de un before and after, despre cum sa amenajati spatiile mici, despre buget si despre toate problemele care o sa le intampin.

Pana atunci sa aveti spor la facut sarmale si salate, ne auzim dupa sarbatori! sau poate cine stie ..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu