marți, 6 octombrie 2009

Momentul adevarului


Pentru acei dintre voi care gandesc acum "vaai atat de mult ai stat sa faci tabloul asta?", nu aveti nici cea mai mica idee...
Primul meu gand cand am acceptat sa fac acest tablou a fost: am vopsele, ma apuc de el cand ajung in Bucuresti si il termin in 2 zile de lucru continuu. Buun. Ajuns in Bucuresti, lipsa vopsele din unele motive; facut comanda. Asteptat comanda. Venit comanda cu vopsea lipsa :). Lucrat cu ce am avut, facut comanda iar, bineinteles, si hotarata sa ma duc sa le ridic de la sediu ca sa nu mai astept o saptamana dupa ei pentru un amarat de colet.

Cautat adresa, sunat o prietena si ajuns. Luat vopseaua, ajuns acasa, deschis coletul..erau alte vopseluri :)





Ceea ce multi dintre voi nu stiu, este ca la un tablou de genul asta se aplica intai conturul negru - din belsug in cazul asta - si se lasa la uscat 4-5 ore pentru ca abia apoi sa poti colora; iar daca nu iti ajunge conturul, e trist, pentru ca trebuie sa astepti mai mult timp ca sa poti colora. Si nu, nu te poti apuca sub nici o forma sa colorezi si apoi sa conturezi. Apoi, acestea nu sunt niste vopseluri atat de lichide. Sunt un fel de pasta, pe care trebuie sa ai grija cum o intinzi, sa corectezi imediat greselile, iar aceasta pasta curge dintr-un tubulet mic. Tub pe care trebuie sa il strangi cu toate fortele ca sa curga putin contur. La sfarsitul zilei practic imi tremurau mainile de la atata conturat!



Surpriza a fost insa alta: cand am inceput sa colorez pielea - folosind cateva tuburi de vopsea maro deschis, culoarea pielii - toate bune si frumoase. Mare mi-a fost oroarea cand a inceput sa se usuce...intr-un maro inchis. Folosind de ceva timp culoarea asta nu imi explic rezultatul: o Monroe Black. Spuneti si voi acum, ce reactie ati avea, daca ati vedea desenata pe geamul unui pub, o Marilyn maronie. Sigur ca se incadra in decor - fiind un pub unde predomina lemnul, dar totusi..cum sa ma prezint cu un asemenea tablou. Asa ca, toata ziua pana la ora asta 16:44 mai exact, am stat sa "decopertez" pielea celebritatii. Usor, tacticos, cu o forfecuta de unghii si un cutter :) Rezultatul este satisfacator si il puteti vedea si voi.





Mai pe seara o sa sun si o sa ma duc cu pictura la pub. Pub-ul se numeste Team Pub si este situat pe Lipscani, colt cu Selari. Atmosfera este placuta, oamenii care vin acolo sunt plini de voiosie, iar preturile sunt mai mult decat rezonabile (referindu-ma nu numai la zona, ci la intreg Bucurestiul). Un minus pentru terasa, care este mica si inghesuita, astfel cand am fost eu acolo la un milkshake (:D) auzeam involuntar discutiile de la masa vecina. Sau poate asta era doar pt ca se stransese multa lume.
Cateva dintre prietenele mele deja au promis ca vor face o inspectie pe acolo, cine stie poate veniti si voi sa o admirati pe Marilyn din vitrina..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu