vineri, 2 octombrie 2009

Marilyn de 1m



Acum cateva zile m-a contactat un domn in vederea amenajarii unui pub din Bucuresti. Mai exact si-a dorit initial un tablou cu Marilyn Monroe, asa cum il am pe acela postat pe blog- portret. Dupa ce i-am aratat mai multe optiuni s-a decis la o pictura mai mare, de 1m inaltime, care o infatiseaza pe artista in rochita ei alba, in postura deja celebra, cand vantul i-o ridica.





Din cauza unor evenimente nu prea placute ce s-au intamplat cu locuinta mea, am fost nevoita sa imi cer scuze si sa aman putin lucrarea. Astazi m-am apucat de ea pentru ca mi-au venit o parte din vopseluri. Peste cateva zile sper sa am si restul ca sa o termin.

Din lipsa unei folii atat de mare, am cumparat un geam imens pe care sa il folosesc pe post de suport de pictura, pentru ca pictura o sa fie lipita pe geamul pub-ului dupa ce o sa se usuce complet.

Mai am nevoie pentru a o termina de cateva tuburi de vopsea neagra de contur, vopsea rosie si poate un tub de vopsea albastra, in caz ca nu o sa imi ajunga ce mai am eu.

Imi urez spor la treaba, si in cazul in care sunteti curiosi, am acceptat sa fac acest tablou la 120 lei. Sper sa incante ochii multora!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu