joi, 15 martie 2012

Bijuterii handmade


Dupa aproape un an de "concediu" revin pe blog :)

Am inceput sa fac bijuterii, prefer din materiale argintate. Mi-am deschis si un mic magazinas online unde puteti vedea ce fac. Le realizez in timpul liber, ca o alternativa la ceea ce faceam pana acum, la decoratiuni - desi nu am renuntat complet la ele.
Ma desprind putin din atmosfera de la birou si fac o brosa, un colier sau o pereche de cercei.
Incerc diferite tehnici, materiale, combin, fac si desfac, ma joc :)

Ofer cu multa placere explicatii, tutoriale, celor care doresc sa incerce si ei. Nu e greu, insa necesita timp si rabdare :P

O sa mai postez cateva articole, sper in viitorul apropiat, despre "cum se face".

Va salut acum pe toti cei care citesc acest articol si imi cer scuze pentru absenta nemotivata :) Sa ne auzim sanatosi si voiosi :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu