marți, 16 iunie 2009

Covoras unicat

Cui ii lipseste un covoras la intrare? Sau poate unul in bucatarie? Mie imi lipsea acum cateva zile unul pe hol, dar am rezolvat problema.

Probabil si voi, ca si mine, aveti prin casa niste bucati de material ramase de pe la diverse lucruri, si nu stiti ce sa faceti cu ele decat sa le aruncati. Asa aveam si eu de gand sa fac pana cand am zis sa incerc sa fac ceva constructiv. Un covor mai exact.




Materialul care il am eu sunt de fapt niste mostre pe care le-am luat cu gandul ca o sa cumpar candva, in viitor, mai multi metrii ca sa imi fac ..ceva :). Timpul a trecut si nu am mai cumparat nimic, am ramas doar cu peticelele acelea care ma tot incurcau. Un timp au servit drept asternut pentru pisica mea, care se ghemuia printre ele; acum stau toate unite pe podeaua casei.



Luati bucatile care va plac cel mai mult, desenati un tipar sau puteti doar sa vi-l inchipuiti, potriviti-le cumva sa va placa, apoi capsati-le intre ele! Eu asa am facut covorasul, l-am capsat, si nu, inca nu mi-a intrat vre-o sarmulita in picior :D Problema este ca se mai joaca pisi cu el, il smotoceste cand o apuca nebuniile si o bucata din el a inceput sa se cam desprinda. Cand o sa scap de licenta o sa ma apuc sa il "reconditionez", sa il cos cu o sfoara mai grosuta, si sa ii pun o bordura.

Ei, ce spuneti?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu